

Mon, Sep 22
|Santa Maria di Lota, Torra di Miomu
“In le to bracce mute”
Chorégraphie sur la Partita de J.S Bach de la danseuse Marion Gautier de Charnacé et la violoniste Juliette Beauchamp.
Sep 22, 2025, 7:00 PM – 8:00 PM
Santa Maria di Lota, Torra di Miomu
Incù a participazione di...


Sabbatu u 20.09: Ruglianu, Piazza di a ghjesa di Sant’Agnellu
Dumenica u 21.09: Santa Maria di Lota, Torra di Miomu
Nantu à a piazza di a ghjesa di Ruglianu è di a Torra genuvese di Miomu, u pubblicu puderà scopre pè a prima volta, un dialogu trà ballu cuntempuraneu è a musica barocca di J.S Bach in una creazione di Marion Gautier de Charnacé.
Marion hè nata in u 1996 è face parte di u corpu di ballu di l’Opera di Parigi dipoi i so 13 anni. Marion s’impegna dinù in un travagliu in giru à u ballu cù zitellucci è zitellette in Guyana o pè i carrughji francesi.
À tempu, s'hè ancu dedicata à a cureografia, prisentendu annu a so creazione “Short Ride in a Fast Machine” per u 150esimu anniversariu di u Palazzu Garnier.
“In le to bracce mute” ghjè una cureografia induve, in cerca di l'uggettu di a so mancanza, una ballerina si move attraversu a partitura di Bach, accumpagnata solu da una piccula radiu è da duie piccule carreghe. À u viulinu, a solista franco-pulacca Juliette Beauchamp interpreteghja una di e partiture maiò di u repertoriu, chì u cumponitore è etnomusicologu Enescu scrivia: "Seria in core meiu, assai sebbiatu di pudè piglià altri trè viulini è cinque archetti per avè a forza di sprime ciò chì omu sente in un mumentu tale ".



















